کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%87%E2%80%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C %D8%AA%D8%A3%D8%AB%DB%8C%D8%B1 %D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C
درآمدی بر آلتمتریکس: مقیاس‌های جایگزین برای بررسی تأثیر پژوهش با تأکید بر وب اجتماعی

دوره 1، (شماره ا، بهار و تابستان)، فروردین 1394، صفحه 1-20

10.22070/rsci.2015.372

فاطمه نویدی؛ یزدان منصوریان