استیری، م.، دیواندری، ع.، سیدجوادین، س. ر.، و خداداد حسینی، س. ح. (1394). شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی.
مدیریت بازرگانی،
7 (2)، 295-314. https://doi.org/
10.22059/jibm.2015.55551
باجی، ف.، پارسایی محمدی، پ.، و صباغینژاد، ز. (1390). بررسی تولیدات علمی حوزة پزشکی کشورهای خاورمیانه در پایگاه استنادی اسکوپوس در سالهای 2001 – 2010 [مقاله کنفرانسی].
مجموعه مقالات سومین همایش ملی پژوهش و تولید علم در حوزه پزشکی، به کوشش موسی یمین فیروز، افشین موسوی چلک، آرام تیرگر، تهران: کتابدار، 15– 30.
https://taaghche.com/book/30046
تلافی داریانی، م.، حیدری، ع.، و حاجی حیدری، ن. (1398). کاربرد تحلیل همرخدادی واژگان در بررسی قلمرو معنایی مشترک میان دو دیدگاه نظری (موردمطالعه: قابلیتهای پویا و دوسوتوانی).
مدیریت اطلاعات، 5(2)، 197-219.
https://doi.org/10.22034/aimj.2020.111353
جوزی، ز.، نورمحمدی، ح. ع.، و نوروزی چاکلی، ع. (1401). بررسی جریان دانش از دانشگاهها بهعنوان منابع تولید علم و فناوری: مقایسهای بین دانشگاههای ایران و 100 دانشگاه برتر جهان با استفاده از سنجش استنادی میان مقالات و پروانههای ثبت اختراع.
پژوهشنامه علمسنجی، 8(2، پاییز و زمستان)، 181-202. https://doi.org/
20.1001.1.24233773.1401.8.16.8.6
زمان فشمی، ر.، حقیقی نسب، م.، سیدامیری، ن.، و احدی، پ. .(1401) شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرفکننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک.
مدیریت بازرگانی،
14 (4)، 573-601. https://doi.org/
20.1001.1.20085907.1401.14.4.1.3
طالاری، م.، و خوشرو، م. (1401). تجزیه و تحلیل روند جهانی پژوهشهای نسل چهارم بازاریابی: یک رویکرد آمیخته.
تحقیقات بازاریابی نوین، 12 (2)، 161-188. https://doi.org/
10.22108/nmrj.2022.133127.2677
ظهوریان نادعلی، ا.، سلیمانی روزبهانی، ف.، و اجاقی، ح. (1402). نگاشت نقشه علمی تحقیقات هوش مصنوعی ایران مبتنی بر پایگاه استنادی اسکوپوس (سالهای 1978-2022).
پژوهشنامه علمسنجی، 9 (1، بهار و تابستان)، 469-506.
https://doi.org/10.22070/rsci.2022.15866.1565
عابدی جعفری، ح.، ابویی اردکان، م.، آقازاده، ف.، و دلبری راغب، ف. (1390). روششناسی ترسیم نقشههای علم: مطالعه موردی ترسیم نقشه علم مدیریت دولتی. روششناسی علومانسانی، 17(66)، 53 – 69. https://method.rihu.ac.ir/article_362.html
قائمی، م. ر.، دهقان دهنوی، م. ع.، و ساداتمرادی، ن. (1396). بررسی وضعیت استارت آپهای بانکی در حوزه خدمات نوین بانکداری (مطالعه موردی سیستم بانکداری ایران). نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامی، ۶ (۲۰)، ۱3۹-۱19. http://mieaoi.ir/article-1-525-fa.html
گودینی، م.، و صفری، م. (1402). ارائه چارچوب مدیریت نیروی فروش در فروشگاه فروشگاههای زنجیرهای رفاه با بهرهگیری از روش بیبلیومتریک و تحلیل مضمون، فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش، 4(2)، 114-141 https://asm.pgu.ac.ir/article_700819.html
Abdian, S., Hosseinzadeh Shahri, M., & Khadivar, A. (2023). A Bibliometric Analysis of Research on Big Data and Its Potential to Value Creation and Capture.
Iranian Journal of Management Studies,
16(1), 1-24. https://doi.org/
10.22059/ijms.2021.319211.674442
Abedi Jafari, H., Abooyee Ardakan, M., Aghazadeh, F., & Delbari Ragheb, F. (2011). Methodology of drawing the maps of science: A case study on public management science map.
Methodology of Social Sciences and Humanities,
17(66), 53-69.
http://method.rihu.ac.ir/article_362.html [In Persian].
Aziz M.R.A., Jali M.Z., Noor M.N.M., Sulaiman S., Harun M.S., & Mustafar M.Z.I. (2021). Bibliometric Analysis of Literatures on Digital Banking and Financial Inclusion Between 2014- 2020.
Library Philosophy and Practice (e-journal), 5322.
https://digitalcommons.unl.edu/libphilprac/5322
Baji, F., Parsai Mohammadi, P., & Sabbaghinejad, Z. (2011). Review of scientific productions in the field of medicine in the Middle East countries in the Scopus citation database in the years 2001-2010 [Conference presentation].
Proceedings of the third national conference on research and production of science in the field of medicine, by Musa Yamin Firouz, Afshin Mousavi Chalak, Aram Tirgar, Tehran: Ketabdar, 15-30.
https://taaghche.com/book/30046 [In Pesian].
Batchelor, S. (2012). Changing the financial landscape of Africa: an unusual story of evidence- informed innovation, intentional policy influence and private sector engagement. IDS Bull.
43(5), 84-90.
https://doi.org/10.1111/j.1759-5436.2012.00367.x
Donthu, N., Kumar, S., Pandey, N., Pandey, N., & Mishra, A. (2021). Mapping the electronic word-of-mouth (eWOM) research: A systematic review and bibliometric analysis.
Journal of Business Research, 135, 758–773.
http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.07.015
Electronic Banking. (2016). the nascent and worried millennial generation, Iran's fintech, spark or flow?,
Specialized Banking and Technology Monthly, No.
77, March.
http://eghtesadgardan.ir/fa/news/87912/ [In Persian].
Ghaemi, M. R., Dehghan Dehnavi, M. A., & Sadat Moradi, N. (2017). Analyzing the status of banks start-ups in the field of innovative services (case study: Iranian banking system),
Journal of Islamic Economics & Banking,
6 (20), 119-139.
http://mieaoi.ir/article-1-525-fa.html [In Persian].
Jozi, Z., Nourmohammadi, H., & Noroozi Chakoli, A. (2022). Survey of Knowledge Flow from Universities as Sources of Science and Technology Production: A Comparison Between Iranian Universities and the Top 100 Universities in the World Using Citation Measurement Between Articles and Patents.
Scientometrics Research Journal,
8 (Issue 2, Autumn & Winter), 181-202. https://doi.org/
20.1001.1.24233773.1401.8.16.8.6 [In Persian].
King, B. (2013). Bank 3.0: Why Banking Is No Longer Somewhere You Go but Something You Do.
https://a.co/d/bsI8kXF
Mala, I. K., Pratikto, H., Churiyah, M., Winarno, A., Sudarmiatin, Soetjipto, B. E., & Rahma, A. (2023). A The Rise Strategy Marketing Msmes: Transformation Digital Seabank as Branchless Banking in Indonesia,
International Journal of Professional Business Review,
8(4), e01553.
https://doi.org/10.26668/businessreview/2023.v8i4.1553
Molinari, A., & Molinari, J. F. (2008). Mathematical aspects of a new criterion for ranking scientific institutions based on the h index,
Scientometrics, 75, 339-356.
https://doi.org/10.1007/s11192-007-1872-z
Ramezani, H., Alipour-Hafezi, M., & Momeni, E. (2014). Scientific Maps: Methods and Techniques.
Popularization of Science,
5(1), 53-84. https://doi.org/
20.1001.1.22519033.1393.5.1.4.1 [In Persian].
San Gupta, I. N. (1993). An overview of bibliometrics, information metrics, scientific metrics and library metrics. Translated by Mehrdokht Vazirpour Keshmiri.
Iranian Journal of Information Processing and Management,
10(2), 38-58.
https://jipm.irandoc.ac.ir/article_698894.html [In Persian].
Shamani, S., Zargar, S. M., Heidarieh, S. A., & Hemathian, H. (2023). System Dynamics of strategic approach to Talent Management in Knowledge-based Organizations,
Journal of Development & Evolution Mnagement,
14(51), 141-159.
https://jdem.qazvin.iau.ir/article_700028.html [In Persian].
Stiri, M., Divandari, A., Seyed Javadin, S. R., & Khodadad Hoseini, S. H. (2015). Market orientation in Iran banking Industry with an emphasis on HR roles,
Journal of Business Management,
7(2), 295-314. https://doi.org/
10.22059/jibm.2015.55551 [In Persian].
Talafidaryani, M., Heidari, A., & Hajiheydari, N. (2020). Application of Word Co-Occurrence Analysis in Exploring the Shared Semantic Territory between Two Theoretical Views: A Study of Dynamic Capabilities and Ambidexterity.
Iranian Journal of Information Management,
5(2), 197-219. https://doi.org/
10.22034/aimj.2020.111353 [In Persian].
Talari, M., & Khoshroo, M. (2022). Analyzing the Global Trend of Marketing 4.0 Researches: A Mixed-methods Approach.
New Marketing Research Journal,
12(2), 161-188. https://doi.org/
10.22108/nmrj.2022.133127.2677 [In Persian].
Zaman Fashami, R., Haghighinasab, M., Seyyedamiri, N., & Ahadi, P. (2022). Designing a Digital Content Marketing Framework to Engage Consumers with Brands on social media: A Bibliometric Review.
Journal of Business Management,
14(4), 573-601.
https://doi.org/ 20.1001.1.20085907.1401.14.4.1.3 [In Persian].
Zohoorian Nadali, I., Soleimani Roozbahani, F., & Ojaghi, H. (2023). Iranian Artificial Intelligence Research Map Based on Scopus Citation Database (1978-2022).
Scientometrics Research Journal,
9 (Issue 1, spring & summer), 469-506. https://doi.org/
10.22070/rsci.2022.15866.1565 [In Persian].