ابراهیمی حسینزاده، سعیده (1393). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر نوآوری سازمانی در دانشگاه سیستان و بلوچستان (پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان).
بلوچ، ناصر (1394). نوآوری اعضای هیئت علمی راهبردی مؤثر در توسعه دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی، تهران.
بهرامی، محسن، منتظرین، نادر، نیکخو، مسعود، مهرجویی، مجتبی، طاعتی، مهکامه (1389). نوآوری و دانشگاه، فصلنامه آموزشی مهندسی ایران، سال دوازدهم، شماره 45، ص. 69-89.
حسینبر، خیرالنسا و دیگران (1395)، شناسایی راهکارهای توسعه نوآوری در دانشگاهها، ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (علم نت)
خسرویپور، بهمن و حمید، فاطمه (1397) موانع نوآوری و پایداری در دانشگاهها، مطالعات مدیریت و کارآفرینی، دوره 4، شماره 1، (184-193).
دهقانی، محمدجواد (1395). گزارش اداره روابط عمومی و همکاریهای علمی بینالمللی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC).
شاهآبادی، ابوالفضل، صادقی، حامد (1393). تأثیر سرمایه انسانی بر نوآوری کشورهای منتخب سازمان توسعه همکاری اسلامی، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 70، بهار 1392، ص. 1-22
نوروزی چاکلی، عبدالرضا (1390). آشنایی با علمسنجی (مبانی، مفاهیم، روابط و ریشهها)، سمت.
Berestova, T. V. From Innovative Projects to an Innovative University (2009) DOI:
014768820903009 10.3103 /دانش و پردازش اطلاعات علمی و فنی، جلد 36 شماره 3، ص.185-180.
Christensen,C. M&Eyring<H.J.(2011).The Innovative university:Changing the DNA of Higher Education from the inside Our (Jossey – Bass Higher and Adult Education Series).Jossey- bass publishers;1 Edition
Clark,B. (1998).Creating Entrepreneurial universities,organizational pathways of Transformation,oxford/New York:pergamon Elsevier
Ganter, A. (2014). Configurational paths to organizational innovation:gualitative comparative analyses of antecedents and contingencies. Journal of Business Resarch, 6,1285-1292.
Global competitivenesss Report(WEF)(2013-2014).
Lundnall,B.(1992).”National systems of innovation:Towards a Theory of innovation and interactive learning”.london,pinter.
Tijssen, Robert j .W, Jos J.Winnink (2018)Capturing “R&D excellence: indicators, international statistics, and innovative universities.Scientometrics,114:687-699p.
دسترسپذیر در: https://doi.org/10.1007/s11192-017-2629