بابااکبری ساری، امیر، قهرمانی، محمد، فتحی اجارگاه، کوروش و موتمنی، علیرضا. (1395). ارائه الگوی ارزشیابی اثرات پژوهشهای مدیریتی. پژوهشهای مدیریت در ایران، ۲۱ (۱)، ۹۳-۱۱۹.
حبیبی، آرش، ایزدیار، صدیقه و سرافرازی، اعظم. (1393). تصمیمگیری چندمعیاره فازی، رشت، کتیبه گیل.
خسروی، مریم و پورنقی، رویا. (1398). ابعاد اثرگذاری پژوهش: مطالعه مرور سیستماتیک، پژوهشنامه علمسنجی، 5 (1).203-224.
ساکی، رضا. (1385 ). تفکر نظامگرا؛ پیشنیاز توسعه پژوهش در حوزه علوم انسانی. کنگره ملی علوم انسانی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
ستوده، هاجر، روایی، معصومه و میرزابیگی، مهدیه. (1397). مقایسه فرصتهای دگرسنجی و تحلیل استنادی در ارزیابی پژوهش. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، ۳۴ (۱)، ۱۱۳-۱۳۸.
عابدی جعفری، عابد و امیری، مجتبی. (1398). فراترکیب، روشی برای سنتز مطالعات کیفی. روششناسی علوم انسانی، 25 (99)، 73-87.
عرب، سید محمد، ابراهیمزاده پزشکی، رضا و مروتی شریفآبادی، علی. (1393). طراحی مدل فراترکیب عوامل مؤثر بر طلاق با مرور نظاممند مطالعههای پیشین. مجله اپیدمیولوژی ایران، 10 (4)، 10-22.
فیضآبادی، منصوره، فهیمنیا، فاطمه، نقشینه، نادر، توفیقی، شهرام و موسوی جراحی، علیرضا. (1395). مروری بر شاخصهای سنجش اثر در پژوهشهای پزشکی. مدیریت اطلاعات سلامت. 13 (6). 432-437.
قاسمی، علیاصغر و امامی میبدی، راضیه. (1394). نقش و جایگاه مطالعات میانرشتهای در رشد و توسعه علوم انسانی کشور. فصلنامه مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی. 7 (4). 1-19.
قنادینژاد، فرزانه و حیدری، غلامرضا. (1399). روشها و شاخصهای ارزیابی تولیدات علمی در علوم انسانی و اجتماعی: مرور نظاممند، پژوهشنامه علمسنجی (زودآیند).
لطیفی، سمیه، راحلی، حسین، یادآور، حسین، سعدی، حشمتاله و شهرستانی، سید علی. (1397). شناسایی و تبیین مراحل اجرایی توسعه کشاورزی حفاظتی در ایران با رویکرد دلفی فازی. مهندسی بیوسیستم ایران، 49 (1), 107-12.
محمدی، علی و شجاعی، پیام. (1395). ارائه مدل جامع مؤلفههای مدیریت ریسک زنجیره تأمین: رویکرد فراترکیب. پژوهشنامه مدیریت اجرائی، 8 (15)، 112-93.
منتظر، غلامعلی و جعفری، نیلوفر. (1387). استفاده از روش دلفی فازی برای تعیین سیاستهای مالیاتی کشور. پژوهشهای رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی)، ۸ (۱) ، ۹۱-۱۱۴.
Cheng, C. H., & Lin, Y. (2002). Evaluating the best main battle tank using fuzzy decision theory with linguistic criteria evaluation. European journal of operational research, 142(1), 174-186.
Chen, K. H., Tang, M. C., Wang, C. M., & Hsiang, J. (2015). Exploring alternative metrics of scholarly performance in the social sciences and humanities in Taiwan. Scientometrics, 102(1), 97-112
Cohen, G., Schroeder, J., Newson, R., King, L., Rychetnik, L., Milat, A. J., ... & Chapman, S. (2015). Does health intervention research have real world policy and practice impacts: testing a new impact assessment tool. Health research policy and systems, 13(1), 3.
Finfgeld, D. L. (2003). Metasynthesis: The state of the art—so far. Qualitative health research, 13(7), 893-904.
Hicks, D. (2004). The four literatures of social science. In Handbook of quantitative science and technology research (pp. 473-496). Springer, Dordrecht
Hsu, J. W., & Huang, D. W. (2011). Correlation between impact and collaboration. Scientometrics, 86(2), 317-324.
Hug, S. E., Ochsner, M., & Daniel, H. D. (2014). A framework to explore and develop criteria for assessing research quality in the humanities. Int'l J. Educ. L. & Pol'y, 10, 55.
Ishikawa, A., Amagasa, M., Shiga, T., Tomizawa, G., Tatsuta, R., & Mieno, H. (1993). The max-min Delphi method and fuzzy Delphi method via fuzzy integration. Fuzzy sets and systems, 55(3), 241-253
Johnson, R. B., & Onwuegbuzie, A. J. (2004). Mixed methods research: A research paradigm whose time has come. Educational researcher, 33(7), 14-26.
Joly, P. B., Gaunand, A., Colinet, L., Larédo, P., Lemarié, S., & Matt, M. (2015). ASIRPA: A comprehensive theory-based approach to assessing the societal impacts of a research organization. Research Evaluation, 24(4), 440-453.
Keeney, S., Hasson, F., & McKenna, H. P. (2001). A critical review of the Delphi technique as a research methodology for nursing. International journal of nursing studies, 38(2), 195-200.
Klautzer, L., Hanney, S., Nason, E., Rubin, J., Grant, J., & Wooding, S. (2011). Assessing policy and practice impacts of social science research: the application of the Payback Framework to assess the Future of Work programme. Research Evaluation, 20(3), 201-209.
Kulczycki, E., Engels, T. C. E., Polonen, J., Bruun, K., Duskova, M., Guns, R., et al. (2018). Publication patterns in the social sciences and humanities: evidence from eight European countries. Scientometrics 116, 463–486. doi: 10.1007/s11192-018-2711-0
Morton, S. (2015). Progressing research impact assessment: A ‘contributions’ approach. Research Evaluation, 24(4), 405-419.
Nederhof, A. J. (2006). Bibliometric monitoring of research performance in the social sciences and the humanities: A review. Scientometrics, 66(1), 81-100.
Newson, R., King, L., Rychetnik, L., Bauman, A. E., Redman, S., Milat, A. J., Schroeder, J., Cohen, G., & Chapman, S. (2015). A mixed methods study of the factors that influence whether intervention research has policy and practice impacts: perceptions of Australian researchers. BMJ open, 5(7), 1-14.
Ochsner, M.; Hug, S. E.; Daniel, H. D. (2012). Four types of research in the humanities: Setting the stage for research quality criteria in the humanities. Research Evaluation, 22(2), 79– 92.
Ochsner, M., Hug, S. E., & Daniel, H. D. (2014). Setting the stage for the assessment of research quality in the humanities. Consolidating the results of Four empirical studies. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 17(6), 111-132.
Ochsner, M., Hug, S., & Galleron, I. (2017). The future of research assessment in the humanities: bottom-up assessment procedures. Palgrave Communications, 3(1), 1-12.
Pedersen, D. B., Grønvad, J. F., & Hvidtfeldt, R. (2020). Methods for mapping the impact of social sciences and humanities—A literature review. Research Evaluation, 29(1), 4-21.
Penfield, T., Baker, M. J., Scoble, R., & Wykes, M. C. (2014). Assessment, evaluations, and definitions of research impact: A review. Research evaluation, 23(1), 21-32
Puuska, H. M., Muhonen, R., & Leino, Y. (2014). International and domestic co-publishing and their citation impact in different disciplines. Scientometrics, 98(2), 823-839.
Reale, E., Avramov, D., Canhial, K., Donovan, C., Flecha, R., Holm, P., & Primeri, E. (2018). A review of literature on evaluating the scientific, social and political impact of social sciences and humanities research. Research Evaluation, 27(4), 298-308.
Sandelowski, M., & Barroso, J. (2007). Handbook for synthesizing qualitative research. New York: Springer Publishing Company.
Sivertsen, G., & Larsen, B. (2012). Comprehensive bibliographic coverage of the social sciences and humanities in a citation index: An empirical analysis of the potential. Scientometrics, 91(2), 567-575.
Shewchuk, S., & Cooper, A. (2018). Research Impact, the ‘New Academic Capital’: An Environmental Scan of Research Impact Indicators and Resources for the Humanities and Social Sciences across 32 Countries. Journal of Social Sciences, 14, 55-64.
Toledo, E. G. (2018). Research assessment in Humanities and Social Sciences in review. Revista española de Documentación Científica, 41(3), 1-14.